en iyi logo tasarım grafikerleri bu platformda
Logo nedir? Lügat anlamı olarak soy karşılığı dilimizde amblem olan, bir ustalıkin, faaliyetin, organizasyonun yapısını, anlamını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo tasavvurı anlamsal olarak ustalıkletmenin yahut organizasyonun direk olarak yaptığı ustalıki sembolize edebileceği gibi, markanın kendi anlamı ile bile sembolleştirilebilir, hatta bazı çallıkışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı sineerik ve anlamlara sahip mümkün.
Sorusu sorulduğunda lügat anlamının dışında, birhayli logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasavvur esnasında tasavvurı meydana getirecek olan şahıs yahut kuruma neyin ve elbette aktarıldığı olabildiğince önemlidir. öbür taraftan logo tasavvur çallıkışmasını meydana getirecek şahıs yahut kurumun sizi elbette anladığı ve logo çallıkışmanızı elbette bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çallıkışma sizin, ustalıkletmenizin ve bundan ahir çallıkışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasavvur çallıkışması” olacaktır.
Logo yalnızca şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğustalıktirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut bellik sinein yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çallıkışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype çabucak çok iş vadiı ile faaliyette kâin şirketler sinein henüz çok yeğleme edilebilir. Hiçbir bir sektörde çalışkanlık gösteren ustalıkletmelerin çoğunlukla logoları sektörü söz gelişi paha. Lakin çabucak çokça sektör ile uğraşılıyorsa bütün sektörleri logoda anlatmak imkansızdır.
Logo ne ustalıke yarar?
İşletmeler sinein logo yahut logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her elbette markası sıfır bir işletme eğer olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz devran aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile baş başa gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, he aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Sabık halini düşünmeye çallıkışın. Markaların logoları olmadan filvaki bellik olmaları üzere imkansızdır.
Bu sebeple ustalıkletmenize kurumsal bir plan hazırlayarak yolunuza sıhhatli adımlarla devam edebilmek adına “logo tasavvur” çallıkışması ile esaslayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon gibi bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazısını (logotype) deyiş paha. Ticari markaların, kurumların ve hatta bazen kişilerin bir görünümte tanılamanmasını sağlayıcı ustalıkaretlerdir. Tipik bir logo firmaların üstelik edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı nitelik, font, şekil ve görsellerdir.
Gösterişsiz, kolaylık anlaşılır, yolırlanması kolaylık, kabil evetğunca az adetda renkten oluşesrarıdır. Her çhemayar baskı ve boy bos tekniği ile problemsiz kullanılabilir olmalı, çok ıvır zıvır ölçülerde ayrıntılar kaybolmamalı, çok yetişkin ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Diğer firma evet da ürünlere ilgilendiren logolar ile karışıklığa sebep vermemeli, hatta çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya yetişkin zarar verir.
Logo düşüncemcıyı bileğil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun düşüncemcısı Paul Rand’e bakarak logoyu üreten düşüncemcıdır fakat oluşturan firmanın kendisidir. İlgili organizasyonun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin derunğine yarar olmalıdır. Hatta kurumun kendisini elbette tanılamamladığı ve kurumu yansıfecir kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun tasavvur aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin kenarıteselsül lüzum rengi lüzum şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü devran da dürüstılda sözıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilgilendiren ürün evet da firma sinein logo tasarlanacağı devran o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri hakkında bilgelik sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı devran simgenin taşıyacağı anlam hizmetında bu bilgelik çok önemlidir.